Assassins Creed Valhalla review

Ubisoft komt elk jaar met een nieuwe Assassins Creed. Afgelopen jaar kwam Assassins Creed met Valhalla. Deze editie speelt zich af in het tijdperk waar de Vikingen in voorkwamen. De vikingen die de kusten van Engeland onveilig maakte. De vikingen die plunderen en roven. Dit kan je uiteraard in de game doen. Maar ook nog veel meer. In de open world kun je vanalles doen. Je kan ook gaan jagen of drinken in een cafe. Het spel is heel divers.

De unieke punten van de game

• Graphics: Assassins Creed Valhalla blinkt uit in haar schoonheid. De game beschikt over de beste graphics die er zijn. De makers van de game. genaamd Ubisoft geven dit aspect van de game altijd de juiste aandacht. Het spel ziet er waanzinnig uit. Ook heeft Ubisoft gewerkt aan het weer wat nu super dynamisch en mooi is. Wanneer je waait zien er golven er ook heel goed uit. Ubisoft heeft ook goed gewerkt aan vuur. Het vuur ziet er in deze game veel beter uit dan in de vorige. Dit zijn allemaal voorbeelden van kleine details maar als je alle details bij elkaar optelt dan zijn het er zoveel dat het een gigantische impact heeft op de game.
  • Third Person Action: Wanneer je in “combat”bent, of terwijl in gevecht dan schakelt de game naar een ander perspectief. Assassins Creed is altijd al een third person game geweest maar sinds deze editie is de third person ook dynamisch. Wanneer nodig zie je het beeld van verder weg of juist dichterbij.
  • Storyline: Het verhaallijn in het spel is ook anders dan in de voorgangers van Assassins Creed. De game geeft je de mogelijkheid tot het volgen van een meer gestroomlijnd verhaal of ontdek de open world. Je kunt afwijken van het verhaal en opdrachten uitvoeren. Dit geeft je een unieke ervaring en een eigen keuze om te kiezen wat je in de game wilt doen.

Overal is de game een stuk beter dan zijn voorgangers. De graphics zijn beter en de mogelijkheden in de game ook. Er zijn veel technische snufjes toegepast op de game om jou deze een uniek ervaring te geven. Zeker een aanrader!